Deklaracja dostępności

Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony schronisko.tychy.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Nie wszystkie elementy na stronie mają właściwy kontrast.
  • Brak podpowiedzi prawidłowej wartości, sugestii w przypadku błędu, przykładów i autouzupełniania w formularzach oraz wyszukiwarce.
  • Brak linku pozwalającego przejść szybko do treści strony.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie oświadczenia przedstawionego przez wykonawcę Kamila Bialuchę (KB-DEV Kamil Bialucha), który zadeklarował zgodność z wytycznymi WCAG 2.1 na poziomie AA (z wymienionymi wyłączeniami i ograniczeniami). Wykonawca przedstawił stosowne oświadczenie.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej można zgłosić do Katarzyny Bortel - poprzez e-mail kontakt@schronisko.tychy.pl lub telefonicznie 605 897 607.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Agnieszka Lyszczok - dyrektor Tyskiego Zakładu Usług Komunalnych w Tychach,
  • Adres: ul. Budowlanych 43, 43-100 Tychy,
  • e-mail: biuro@tzuk.tychy.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Miejskie Schronisko dla Zwierząt w Tychach — ul. Przejazdowa 101, 43-100 Tychy

  • Budynek posiada jedno wejście główne od strony parkingu,
  • budynek jest parterowy,
  • do wejścia prowadzą trzy stopnie oraz podjazd,
  • punkt obsługi klientów mieści się na parterze budynku, wyposażony jest w stolik i krzesło,
  • w budynku jest możliwość przemieszczania się osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach,
  • do budynku przylega parking bez miejsca dla osób niepełnosprawnych,
  • jest toaleta dla osób niepełnosprawnych,
  • do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • Nie ma możliwości skorzystania z usług tłumacza migowego,
  • budynek nie jest wyposażony w głośnik TOTUPOINT,
  • brak oznaczeń w alfabecie Braille'a, oznaczeń kontrastowych, druku powiększonego,
  • brak pętli indukcyjnej.