Deklaracja dostępności
Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony schronisko.tychy.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Nie wszystkie elementy na stronie mają właściwy kontrast.
- Brak podpowiedzi prawidłowej wartości, sugestii w przypadku błędu, przykładów i autouzupełniania w formularzach oraz wyszukiwarce.
- Brak linku pozwalającego przejść szybko do treści strony.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie oświadczenia przedstawionego przez wykonawcę Kamila Bialuchę (KB-DEV Kamil Bialucha), który zadeklarował zgodność z wytycznymi WCAG 2.1 na poziomie AA (z wymienionymi wyłączeniami i ograniczeniami). Wykonawca przedstawił stosowne oświadczenie.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej można zgłosić do Katarzyny Bortel - poprzez e-mail kontakt@schronisko.tychy.pl lub telefonicznie 605 897 607.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Agnieszka Lyszczok - dyrektor Tyskiego Zakładu Usług Komunalnych w Tychach,
- Adres: ul. Budowlanych 43, 43-100 Tychy,
- e-mail: biuro@tzuk.tychy.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Miejskie Schronisko dla Zwierząt w Tychach — ul. Przejazdowa 101, 43-100 Tychy
- Budynek posiada jedno wejście główne od strony parkingu,
- budynek jest parterowy,
- do wejścia prowadzą trzy stopnie oraz podjazd,
- punkt obsługi klientów mieści się na parterze budynku, wyposażony jest w stolik i krzesło,
- w budynku jest możliwość przemieszczania się osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach,
- do budynku przylega parking bez miejsca dla osób niepełnosprawnych,
- jest toaleta dla osób niepełnosprawnych,
- do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
- Nie ma możliwości skorzystania z usług tłumacza migowego,
- budynek nie jest wyposażony w głośnik TOTUPOINT,
- brak oznaczeń w alfabecie Braille'a, oznaczeń kontrastowych, druku powiększonego,
- brak pętli indukcyjnej.